Veelgestelde vragen
Bestellingen & Aankopen
Hoe kan ik een bestelling annuleren of aanpassen?
Hoe kan ik een bestelling annuleren of aanpassen?
Bestellingen die nog niet zijn verzonden, kunnen eenvoudig geannuleerd worden. Bestellingen die al verzonden zijn, moeten door de klant worden geretourneerd.
Als u uw bestelling wilt annuleren, volg dan deze stappen:
- Neem contact op met onze klantenservice via de contactpagina of Live Chat.
- Houd uw bestelnummer bij de hand wanneer u contact opneemt.
- Niet-verzonden bestellingen kunnen direct worden geannuleerd en terugbetaald.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
U kunt uw bestelling volgen via de verzendbevestiging die u per e-mail ontvangt. Deze bevat een track & trace-nummer en een link naar de website van de koerier. U kunt ook inloggen op uw account, naar "Mijn bestellingen" gaan en daar de trackinglink aanklikken.
Wat als er een probleem is met mijn bestelling?
Wat als er een probleem is met mijn bestelling?
Als er een probleem is met uw bestelling, neem dan zo snel mogelijk contact op met ons klantenserviceteam zodat wij u kunnen helpen. U kunt ons bereiken via de contactpagina of Live Chat. Vermeld uw bestelnummer en geef een korte beschrijving van het probleem zodat wij u snel kunnen helpen.
Ik heb niet mijn volledige bestelling ontvangen?
Ik heb niet mijn volledige bestelling ontvangen?
Als een deel van uw bestelling ontbreekt, controleer dan de verzendbevestiging om te zien of de artikelen apart zijn verstuurd. Als alles samen geleverd had moeten worden of u twijfelt, neem dan contact op met onze klantenservice met uw bestelnummer. Wij onderzoeken en lossen het probleem zo snel mogelijk op.
- Neem contact op met onze klantenservice via de contactpagina of Live Chat.
- Houd uw bestelnummer bij de hand bij het contact opnemen.
- Niet-verzonden bestellingen kunnen direct worden geannuleerd en terugbetaald.
Retour & Omruilen
Wat is jullie retourbeleid?
Wat is jullie retourbeleid?
Wij bieden een retourperiode van 30 dagen voor al onze producten. Artikelen moeten in originele staat, ongebruikt en met intacte verpakking teruggestuurd worden. Zie onze Retourbeleid-pagina voor meer details over in aanmerking komende producten.
Hoe start ik een retour?
Hoe start ik een retour?
Om een retour te starten kunt u het retourformulier invullen dat te vinden is op de pagina Retourbeleid.
Kan ik een artikel omruilen in plaats van retourneren?
Kan ik een artikel omruilen in plaats van retourneren?
Ja, omruilen is mogelijk binnen 30 dagen na ontvangst. Laat ons weten tegen welk artikel u wilt ruilen en wij begeleiden u door het proces.
Hoe lang duurt het om mijn retour of omruiling te verwerken?
Hoe lang duurt het om mijn retour of omruiling te verwerken?
Zodra we uw geretourneerde artikel hebben ontvangen, duurt de verwerking meestal 7 dagen om uw retour af te ronden en uw betaling terug te storten. Terugbetalingen worden gedaan op de oorspronkelijke betaalmethode, of het omruilartikel wordt direct verstuurd.
Verzending & Tracking
Hoe lang duurt de verzending?
Hoe lang duurt de verzending?
De verzending duurt meestal 1–3 werkdagen nadat uw bestelling is verwerkt. Raadpleeg altijd de levertijd die vermeld staat op de productpagina.
Kan ik mijn afleveradres wijzigen na het plaatsen van een bestelling?
Kan ik mijn afleveradres wijzigen na het plaatsen van een bestelling?
Als uw bestelling nog niet is verwerkt, kunt u contact opnemen met ons supportteam om uw afleveradres aan te passen. Zodra de bestelling verzonden is, kunnen we geen wijzigingen meer doen.